استقبال بی نظیر از کارگاههای روش تحقیق شرکت بایومیکس

-دومین کارگاه روش تحقیق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در تاریخ 2 اسفند 1402 با استقبال بینظیر دانشجویان رشته های بیوتکنولوژی و بیولوژی سلولی برگزار گردید. در این کارگاه به موضوعات کلی در خصوص مبانی روش تحقیق، مفاهیم و تعاریف و نیز روشهای انتخاب موضوع تحقیقاتی و نگارش پروپوزال علمی پرداخته شد.

مشارکت بایومیکس در کنگره ایمونولوژی و آلرژی: اردیبهشت 1402

-شرکت بایومیکس به عنوان اسپانسر کنگره ایمونولوژی شرکت نمود. در این کنگره صاحبنظران ایمونولوژی از سراسر ایران شرکت داشتند که در بازدید از غرفه این شرکت از خدمات و محصولات این شرکت آگاهی پیدا کردند. در این کنگره همچنین از اولین دستگاه ساخت شرکت بایومیکس ( دستگاه نیتروژن اواپوریتور) رونمایی گردید.

بازدید دکتر پناهی معاون محترم وزیر بهداشت از غرفه بایومیکس در نمایشگاه فن بازار

-در بازدید معاونت محترم پژوهشی وزارت بهداشت از غرفه شرکت بایومیکس، جناب آقای دکتر پناهی خدمات این شرکت در زمینه اومیکس را به عنوان یک نیاز ضروری کشور بیان فرمودند و آینده بسیار روشنی برای این گونه فعالیتهای دانش بنیان پیش بینی نمودند.

بازدید معاون محترم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه مدیر دفتر ارتباط صنعت دانشگاه از غرفه بایومیکس

در جریان برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت وزارت بهداشت در مورخ 11 و 12 دی ماه 1401 معاونت محترم دانشگاه جناب آقای دکتر فتوحی و مدیر محترم ارتباط صنعت دانشگاه جناب آقای دکتر فریدی از محل استقرار شرکت بایومیکس در غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کردند و در جریان فعالیتهای تولیدی و خدمات دانش بنیان شرکت قرار گرفتند.


راه اندازی دستگاه Real-Time PCR

دستگاه Real-Time PCR در مرکز تحقیقات رشد و تکامل کودکان راه اندازی شد. شرکت بایومیکس به عنوان شرکت دانش بنیان مستقر در این مرکز آماده ارائه خدمات وابسته به این دستگاه از جمله خدمات ارزیابی بیان ژن و خدمات تشخیص مولکولی می باشد. این شرکت همچنین با تولید کیتهای مصرفی این دستگاه می تواند خدمات را در ارزانترین قیمت و با بالاترین کیفیت در اختیار اساتید و دانشجویان و محققین قرار دهد. همچنین این شرکت آماده ارائه خدمات آنالیز دیتا و بیوانفورماتیک از جمله طراحی پرایمر می باشد.


بایومیکس اسپانسر کارگاههای International Symposium of Cell and Tissue Engineering

سمپوزیوم بین المللی International Symposium of Cell and Tissue Engineering در تاریخ 22 مرداد 1401 برگزار گردید. در حاشیه این سمپوزیوم کلاسهای تابستانی با محوریت آموزش مباحث عملی آزمایشگاههای سلولی و مولکولی برگزار گردید. این افتخار را داشتیم که به عنوان اسپانسر این کارگاهها و با تامین کیتهای مورد نیاز کارگاهها بتوانیم در کنار اساتید و دانشجویان عزیز باشیم.

کارگاه Machine Learning in Biology

این کارگاه در تاریخ 6 مرداد ماه 1401 و بصورت آنلاین برگزار گردید.

مدرس کارگاه: آقای داود ربیعی، دانشجوی دکترا بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

ویدیو ضبط شده کارگاه را در منوی “کارگاههای آموزشی اومیکس” ببینید.

برگزاری کارگاه برنامه نویسی پایتون

پیرو تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، شرکت بایومیکس در برگزاری کارگاه برنامه نویسی پایتون با مرکز تحقیقات بیولوژی کاربردی همکاری می نماید. این کارگاه قرار است از تاریخ 8 مرداد ماه 1401 بصورت مجازی برگزار گردد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات و ثبت نام می توانند با شماره تلفن 09337519743 تماس بگیرند.

مصاحبه خبرگزاری آنا (خبرگزاری رسمی دانشگاه آزاد اسلامی) با دکتر اسماعیل صدرالدینی در خصوص اهمیت حوزه اومیکس

در حاشیه رویداد عصر امید خبرگزاری آنا مصاحبه ای با دکتر اسماعیل صدرالدینی، موسس شرکت بایومیکس، در خصوص تشریح حوزه اومیکس و اهمیت آن داشت که در لینک زیر می توانید گزارش تفصیلی را ملاحظه نمایید. لازم به ذکر است که برخی از کلمات و اصطلاحات درج شده در خبر متاسفانه به درستی از فایل صوتی پیاده سازی نشده که در زیر برخی از این کلمات را اصلاح می نماییم.

ترانس کریپتومیکس” به جای: “ترانس پروتومیکس

ماکرو اری” به جای: “میاکرواریو

حوزه دیگر حوزه دیتا آنالیز است” به جای: ” این زمینه یک حوزه دیتاآنالایز است

برای مشاهده خبر اینجا را کلیک کنید

امضا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد عصر امید: خرداد ماه 1401

در رویداد عصر امید که به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و در محل مصلی امام خمینی برگزار شده بود، بایومیکس با حضور پر رنگ خود موفق به امضا چندین تفاهم نامه با واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گردید.

استقبال بی نظیر از کارگاههای اومیکس

شرکت بایومیکس در راستای اجرای آموزشهای همگانی اومیکس از بهمن ماه 1400 اقدام به برگزاری کارگاههای رایگان اومیکس نموده است که با استقبال بی نظیر دانشجویان و اساتید از سراسر کشور روبرو شده است.

اولین حضور رسمی بایومیکس در نمایشگاهها و کنگره ها

اولین حضور رسمی شرکت بایومیکس در نمایشگاهها و کنگره ها، با حضور در کنگره غدد پاییز 1400 رقم خورد .