کیت استخراج همزمان RNA و DNA

34.000.000

کیت حاوی معرفها و بافرهای لازم برای استخراج اسیدهای نوکلئیک (RNA و DNA ) از سلول و بافت است. این کیت بر مبنای اتصال اسیدهای نوکلئیک به ستون سیلیکائی است که در مراحل بعد با استفاده از بافر الوشن بطور اختصاصی و با درجه خلوص بالا از ستون جداسازی می گردد.

RNA و DNA بدست آمده با این روش از درجه خلوص بالایی برخوردار است که برای کاربردهایی همچون Real-Time PCR ایده آل می باشد.

توضیحات

استخراج DNA ژنومی

استخراج DNA ژنومی از سلول یک فرآیند آزادسازی DNA کروموزومی از ماتریکس سلولی است که در آن وجود دارد. این فرایند نیازمند یک روش قوی برای باز کردن هسته و دیواره سلولی است. این فرایند معمولاً شامل افزودن مواد دترجنت سازگار و همچنین روشهای مکانیکی است. مواد شیمیادی اضافه شده نباید باعث تغییرات ساختاری در DNA گردند. پس از آزاد سازی مولکول DNA از ساختار سلولی و هسته باید روش برای خالص سازی آن به کار گرفته شود. در بسیاری از مواقع از ترکیبات رسوب دهنده DNA و یا از جاذب های DNA برای این کار استفاده می گردد.

استخراج RNA

استخراج RNA در بسیاری از موارد برای کارهای مولکولی و بررسی بیان ژن مورد نیاز است. RNA تام شامل mRNA، tRNA و rRNA هست. برای خالص سازی RNA سلولی ابتدا باید سلول تخریب و RNA رها گردد. برای این کار روشهای گوناگونی از جمله دترجنتهای شیمیادی وجود دارد. روش به کار رفته باید طوری باشد که از تخریب RNA در هنگام خالص سازی جلوگیری نماید.

روش ستون سیلیکایی

استفاده از ستونهای سیلیکایی یکی از روشهای بسیار رایج برای خالص سازیDNA و RNA می باشد. در این روش ستون به عنوان جاذبDNA و RNA  عمل می کند. با عبور ترکیبات دیکر از ستون در مرحله الوشنDNA و RNA از ستون خارج می گردد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیت استخراج همزمان RNA و DNA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× 2 = 12

Go to Top